1. Як зв'язатися з продавцем стосовно замовлення
Перейдіть до оголошення
Натисніть кнопку “Зв’язатись з продавцем”
Оберіть зручний спосіб
Напишіть повідомлення
2. Як і для чого реєструватися на сайті?
Щоб зареєструватися та створити власний Кабінет покупця, клікніть на "Реєстрація".
Ви побачите форму для заповнення необхідних для реєстрації даних.
Введіть ваші e-mail або телефон і ім'я, придумайте пароль і натисніть на кнопку Зареєструватися. Також ви можете авторизуватися через акаунт Facebook або Google.
Після заповнення форми реєстрації ви отримаєте лист з посиланням на зазначену пошту або код на телефон. Перейдіть по посиланню і підтвердіть свій e-mail. Якщо посилання не працює, скопіюйте його та вставте в рядок браузера. Хочемо звернути вашу увагу: посилання дійсне 1 день.
Після підтвердження адреси електронної пошти або телефону ви потрапите в Кабінет покупця і зможете використовувати всі його можливості
Особистий кабінет, це повноцінний інструмент створений для того, щоб зробити покупки в нашому магазині ще зручнішими! Зареєструвавшись на сайті ви не лише спрощуєте повторні покупки, а й отримуєте можливість керувати ними.
Після реєстрації, ви зможете
зберігати товар у "Бажане", розміщувати товар та ставити оцінку послузі/придбаному
Для того, щоб авторизуватися на сайті необхідно натиснути на іконку та заповнити дані, вказані при реєстрації.
Зазвичай як логін в акаунті використовується електронна адреса. Для того, щоб використовувати в якості логіну номер телефону, його необхідно підтвердити в особистих даних.
3. Чи безпечно зберігати інформацію про замовлення на U`seek?
Ваші документи і конфіденційна інформація зберігаються на захищених серверах, доступ до яких мають лише авторизовані співробітники маркеплейсу, які підписали договір про нерозголошення інформації.
Надання інформації може бути здійснено виключно на підставі офіційного запиту правоохоронних органів в рамках кримінальної справи.
Нагадуємо вам, що наявність замовлення в нашій системі ніяк не підтверджує факт здійснення угоди. Запис про замовлення в системі не є офіційним документом.
4. Замовлення під час війни/довоєнний час
Зараз є труднощі з наявністю, актуальністю, доставкою товарів. І це зрозуміло, бо в країні війна.
Ми щиро віримо в нашу перемогу і в те, що вже зовсім скоро усі-усі отримають свої замовлення.
Як вам необхідно діяти якщо ще у довоєнний/під час війни ви здійснили і оплатили замовлення і наразі ще чекаєте на його доставку?
- Спробувати зв'язатись з продавцем. Не обурюватись якщо відразу зв'язатись не вийде.
- Бути людьми і розуміти, що зараз ситуація може змінюватись дуже динамічно.
- Зберегти всі дані про оплату замовлення.
- Чекати повідомлення від продавця, або від перевізника.
- Встановити додаток перевізника, якщо такий є, і відстежувати рух посилки там.
- Також за оновленою інформацією про роботу відділень поштових перевізників можна слідкувати за посиланнями нижче:
Тут Нова Пошта.
Тут Укрпошта.
Тут Meest.
5. Як відновити доступ до Кабінету покупця?
Якщо ви забули пароль і не можете потрапити в аккаунт—не проблема!
Щоб відновити доступ натисніть «Забули пароль», потім введіть e-mail, на який ви зареєстрували Кабінет,після цього ви отримаєте лист з посиланням, за допомогою якого ви зможете змінити пароль. Потім вам потрібно авторизуватися за допомогою нового пароля. І ви знову зможете користуватися Кабінетом покупця.
6. Які вимоги до товарів на U`seek?
Базовими вимогами щодо якості оформлення товарних позицій для U`seek є:
1. Ціна і наявність:
· товар в наявності або під замовлення;
· вказана актуальна роздрібна ціна в гривнях;
· назва товару: інформативна, написана не великими літерами, не містить стоп-слів (повний список стоп-слів: купити, продати, знижка, акція, оптом, ціна, продаж, терміново, скоро, безкоштовно, дешеві, опт, роздріб, недорого, дешево, роздріб, ціни, дорого, купити, недорогі, купить, недорогий, цінами, ціною, недороге, вартість, недорога, купить, дешева, знижки, дешевий, дешево, оптова, оптові, оптовий, оптовим, подати, купііть, ціна, дешего, дорога, дороге, дорогий, закзазть, недорогу, купт, дешиво, дешеве, КУПУЙ, розпродаж, покупка, продаж, акції, придбати, вибір, вибрати).
2. Опис товару:
· довжина опису не менше 30 символів;
· написаний зрозумілою широкій аудиторії мовою, не повторює назву товару, не містить ключових слів для пошукових систем;
· в описі заборонені зовнішні посилання на інші сайти;
· не публікується опис, що складається з фото/відео файлу або містить фото/відео матеріали
Команда U`seek залишає за собою право видаляти або додавати товари на свій розсуд.
Вхід
Авторизуйтесь для отримання
розширених можливостей